Montagemedewerker bij Wehako

Lijkt de koeltechniek je leuk en wil je het vak echt leren? 🔧

Bij Wehako start je als Montagemedewerker in een vak waar je echt iets opbouwt. Je start je dag vanuit onze locatie in Maasdijk en gaat van daaruit naar projecten door heel Nederland. Je trekt koelleidingen, plaatst apparatuur en assisteert bij het bouwen van koelinstallaties, samen met een ervaren koelmonteur op locatie.

Je hoeft geen ervaring te hebben. Als je het leuk vindt om met je handen te werken en je wilt leren, dan leren wij je de rest. Via cursussen en opleidingen die wij betalen kun je doorgroeien naar koelmonteur 📚.

Je gaat er met je eigen bus op uit en verdient tussen €2.400 en €2.900, afhankelijk van leeftijd en ervaring.

Heb je een rijbewijs B en zin om te starten in de koeltechniek? Solliciteer in 1 minuut bij Wehako.